Omnimedia vítězem České ceny za PR

Červen 20, 2017
Bez komentáře

Ve středu 14. června proběhlo vyhlášení České ceny za PR, kde se nám podařilo vyhrát tři ceny včetně titulu absolutního vítěze, tedy ceny za nejlepší Public Relations projekt loňského roku.

V konkurenci více než 300 přihlášek uspěl projekt „Dvacet minut nad Londýnem“, který jsme realizovali pro Českou mincovnu. Byl vyhlášen absolutním vítězem, vítězem v kategorii Business to Customer a druhým nejlepším mezi přeshraničními projekty.

Na podzim roku 2015 tehdy 92letý generál Emil Boček, jeden ze dvou dosud žijících pilotů sloužících ve Velké Británii za 2. světové války, vyslovil nepříliš vážně míněné přání proletět se ještě jednou Spitfirem. V létě loňského roku letěl nad historickým vojenským letištěm Biggin Hill v Londýně a s naší pomocí se o tom dozvěděl prakticky celý svět.

Z ocenění máme velkou radost. Ale vlastně už samotná realizace takto krásné věci byla prací za odměnu. Děkujeme České mincovně za to, že do projektu šla, za její velkou důvěru i za to, že nad přáním válečného veterána nemávla rukou a rozhodla se jeho sen uskutečnit. Mohl tak vzniknout projekt, který překročil hranice a ze snu udělal skutečnost.

Přejeme nám do dalších let co nejvíce takto odvážných klientů. Má to smysl!

Cena