Nový Superb – skvělé PR

Únor 19, 2015
Bez komentáře

Mladoboleslavká Škodovka nám ukazuje, že umí dělat nejen skvělá auta (jsa Boleslavák, spatřuji v tom i jistou osobní potěchu), ale že se vyzná i v public relations. Způsob, jakým se do PR Škoda Superb škodováci opřeli, je úctyhodný. Jen včera a dnes přes 300 článků. A nic na tom nemění ani fakt, že pevně věřím.. více →

Modří už vědí

Únor 17, 2015
Bez komentáře

Jsou značky a značky. Některé mám narvané pod kůží, protože mi je tam během let někdo implementoval. Stal se ze mne tak trochu očipovaný kočkopes. Jsem jasně identifikovatelný podle banky, mobilu, pěny na holení, značky alkoholu a minerální vody. A pak jsou značky, které jsem si nacpal do svého podvědomí sám. Když taková zmizela, bral.. více →

První přípitek Svatomartinskými víny

Listopad 11, 2014
Bez komentáře

Den, na který jsme se těšili, máme zvolna za sebou. Malý vzorek Svatomartinských vín jsme přechutnali a zjistili, že ročník 2014 by, co se kvality týče, mohl být přes všechny nepřízně přírody, které přinesl konec léta, docela fajn. Máme tajný tip na vítěze degustace, nicméně počkáme si ještě do konce týdne, jestli se neobjeví víno,.. více →

Salon vín České republiky

Říjen 24, 2014
Bez komentáře

Potěšení je na naší straně Ne vždy je předmětem práce public relations agentury krizová komunikace nebo příprava tiskové zprávy. Někdy se stane ta nádherná věc, že není třeba řešit téměř nic. Člověk se pak může jen kochat tím, co už vykonáno bylo. A může si dovolit luxus obdivovat ve sklence třeba skvělá moravská a česká.. více →

Ebola aneb PR katastrof

Říjen 2, 2014
Bez komentáře

Pro média jsou katastrofy a průšvihy obecně zajímavé. Zpravidla totiž nabízejí možnost jednoduchého a silného vyprávění, které čtenáři, diváci a posluchači jen hltají. Nemohou ani jinak. Jednak je zmínek kolem nich najednou tolik, že je prostě nelze ignorovat, jednak je tragický osud bližních fascinujícím příběhem. A to už od pradávna. V naší médii brutálně nadupané.. více →